AQUA CARPIO
Ing. Lukáš Borozidis

KAMENNÁ PRODEJNA
Bratronice 18
u Mladé Boleslavi

Mobil: +420 774 751 163

obchodní podmínky a reklamační řád

Všeobecné podmínky

Všeobecné obchodní podmínky se řídí platným obchodním zákoníkem a dále právním řádem České Republiky. V našem eshopu není nutná registrace, přicházíte tak, ale o možnost účastnit se bonusových akcí, které připravujeme pro stálé zákazníky.

Kupující učiněním závazné objednávky potvrzuje, že akceptuje pro dodávku zboží obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Objednávat z eshopu můžete také telefonicky nebo písemně. Zboží si, po potvrzení Vaší objednávky, můžete vyzvednout osobně a to během „Naší“ otevírací doby v naší prodejně Aqua Carpio v Bratronicích. Po obdržení Vaší objednávky budete informování o jejím odeslání emailem nebo telefonicky. Zboží, které máme skladem, zasíláme takřka vždy v den objednávky nebo den následující, u ostatního zboží se termín řídí dle dostupnosti.

Při platbě převodem na účet u ČSOB 212519875/0300, odesíláme zboží hned druhý den po obdržení platby na náš účet. Dodavatel je oprávněn požadovat před dodávkou zálohu ve výši až 100% hodnoty zakázky nebo zaslat zboží na dobírku. Zboží odesíláme Českou poštou (zásilky do 30 kg), kurýrní službou Geis (zásilky do 50 kg) nebo u větších zásilek smluvním dopravcem. Balné neúčtujeme. Cena dopravy v České republice je 119 Kč při platbě na dobírku a 99 Kč při platbě bankovním převodem.

Při objednávce nad 2500 Kč je doprava zdarma. Cena dopravy do Slovenské republiky je 395 Kč a při objednávce nad 4000 Kč je doprava zdarma. Některé položky nemají díky své značné váze nebo objemu standartní cenu dopravy, a proto zde není zahrnuta doprava zdarma při objednávce nad 2500 Kč. Cena individuální dopravy nadrozměrné položky, bude zákazníkovi předem vykalkulována a zákazník bude o této ceně informován buď telefonicky nebo e-mailem před odesláním položky. Není li uvedeno jinak.

Pokud odběratel zjistí poškození dodaného zboží způsobené při jeho přepravě, je povinen poznamenat tuto skutečnost při převzetí v dodacím listu a neprodleně informovat prodejce. Pokud tak neučiní, nebude na pozdější reklamace, vzniklé při převozu, brán zřetel. Za škody způsobené během přepravy nese plnou odpovědnost přepravce. Zasílání zboží do zahraničí není možné bez předchozí domluvy s prodejcem. Prodávající má právo zrušit objednávku bez udání důvodu (Např. zboží se již nevyrábí nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena od dodavatele). Ryby a rostliny nezasíláme.

Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalogu, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejí z údajů výrobců.

Ochrana osobních dat

Osobní data, která uvedete při objednání nebudou poskytnuta jiným subjektům dle zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

„ K našemu zboží nabízíme také odbornou montáž přímo u zákazníka.“

Reklamační řád

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí a následně, pokud zboží není v odpovídající kvalitě, nebo se v záruční lhůtě projeví závada, případně snížená jakost, má právo uplatnit u prodávajícího odpovědnost za vady zboží. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v důsledku opotřebení či nesprávného použití zboží.

Uplatnění reklamace

Kupující doručí reklamovaný výrobek na svoje náklady a odpovědnost na adresu prodávajícího nebo na prodejnu a informuje prodejce o reklamaci písemně, telefonicky či emailem. Zboží je třeba reklamovat v původním obalu, současně se všemi doklady a návody, které k výrobku obdržel. Je třeba uvést důvod reklamce, adresu, popřípadě číslo bankovního účtu. Prodávající, po doručení zboží, vyrozumí nejpozději do tří pracovních dnů kupujícího o způsobu řešení reklamace. Reklamace musí být vyřízena do třiceti dnů ode dne uplatnění, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Zboží je třeba reklamovat čisté a suché, tj. ve stavu, který neodporuje standardním hygienickým zvyklostem.

Reklamace nebude uznána pokud

  • zboží nebylo používáno v souladu s jeho užitím
  • zboží nebylo provozováno v souladu s jeho návodem k užití
  • zboží nebylo udržováno v souladu s jeho servisními požadavky
  • zboží nebylo správně skladováno
  • zboží nebylo správně zabezpečeno

Reklamace mohou být vyřešeny následujícími způsoby :

  • bezplatnou opravou
  • slevou z ceny zboží
  • výměnou výrobku za bezvadný
  • výměnou za jiný výrobek odpovídající ceny
  • návratem peněz

Reklamace v kamenné prodejně

Veškeré zboží můžete reklamovat i osobně, v naší vzorkové prodejně Aqua Carpio v Bratronicích během naší otevírací doby.

Záruční doba

Záruční doba na námi prodávané výrobky je 24 měsíců ode dne převzetí zboží. Na některé zboží může výrobce dávat záruku i delší. V tom případě ji uznáváme také. Pokud není výslovně v naší nabídce stanoveno jinak (např. krmiva, přípravky , preparáty, jednorázové zboží). Nedílnou součástí záručních podmínek tvoří záruční podmínky výrobce. Zboží je nutné reklamovat ihned po zjištění závady nebo snížení kvality.

Vrácení zboží

Veškeré zboží zakoupené přes náš e-shop je možné vrátit do 14 dnů od data doručení bez udání důvodu. Zboží musí být ve stejném stavu, jako v okamžiku převzetí. Nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. Náklady na dopravu zboží hradí odběratel. Po jeho doručení bude kupujícímu zaslána částka, odpovídající plné kupní ceně zaplacené za zboží, na jím uvedené číslo bankovního účtu, pokud se nedohodne s prodávajícím jinak.

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti 5.4. 2011. Změny vyhrazeny.

Copyright 2007 ing. Lukáš BOROZIDIS - www.ryby-jezirka.cz, Webdesign MAXON DESIGN